Song Hong 2016 Race Weekend info

(Kéo xuống dưới cho tiếng Việt)

Song Hong 2016 running events take place this weekend at the Ciputra Club Hanoi. Please read carefully the following IMPORTANT race information:

 SATURDAY 10th

– You must collect your race bag on Saturday 10th at the Ciputra Club, Ciputra between 12:00pm –16:00pm. Here is a map showing the location of the club. Inside Ciputra estate, follow the signs to Ciputra Club. Underground parking is available at Ciputra Club for cars and motorbikes.

There is no race kit pick-up on the morning of the race. If necessary, someone else can collect your race kit on your behalf on Saturday – but they must provide your registration number or receipt number that you received when you registered.

– Your race bag will include your race number, and if you are running in the 10km or half marathon race, it will also include your free MUDE race t-shirt.

– There will be a registration help desk at Ciputra Club between 12pm – 3pm on Saturday 10th December to assist with registration queries.

RACE DAY:

– Races start and finish at Ciputra Club.

– Underground motorbike and car parking is available at Ciputra Club.

Races start at 08:00am (half marathon) 08:05am (10km) & 08:10am (5km) on Sunday 11th December. Please arrive before 07:30am.

– The kids fun run will start when all runners have completed the other races (around 10:30am or 11:00am).

– Cut-off time for all races is 11:00am.

– There is a bag drop at the Ciputra Club reception desk. DO NOT LEAVE VALUABLES. Ciputra nor RRR will be responsible for any loss or theft.  Please use your free race kit bag for the bag drop.

 

– Coffee, tea, cold drinks, fruit, hot and cold food and snacks will be available for purchase thanks to Oasis Deli.

– Showers and changing facilities are available for runners at the Ciputra Club.

– Please remember at all times that you are a guest of Ciputra and therefore you must follow any instructions given by Ciputra staff and security. Neither Ciputra or Hanoi Red River Runners are responsible for any injuries, theft or loss experienced before, during or after the event.

– If the race is cancelled for reasons beyond our control, no refund is guaranteed.

– Please study the course map for your race. Course maps can be found on our website and on the Facebook event page. It is your responsibility to know the route. There will be course volunteers to assist, and there will be some signage and arrows on the streets but we strongly advise you to study and understand the route for yourself. Organisers will be available on Saturday afternoon at Ciputra Club to discuss the route and answer any questions you might have.

– Free water be given out to runners at the 2 water stops on the course – please refer to the course map for details. We recommend that you carry additional fluids with you in the event that race water runs out or you need more. There will also be free water and Pocari Sweat available at the finish line. There is no water stop for 5km runners.

– Runners participate at their own risk. Races take place on open streets with vehicle traffic. Please obey police and course volunteer instructions and do not block traffic anywhere. Runners do not have priority over any other road users.

– Race timing is by Webscorer app and organised by RRR volunteers, and therefore is not guaranteed. Please time your own race to be certain of an accurate time.  Your race number must be visible when you cross the line or else your time will not be recorded. Do not distract the timing volunteers during the race – they are busy watching other racers. Times will be posted on our website after the race and you will receive an email with the link.

We wish all participants the very best of luck in what continues to be a hugely enjoyable and successful community event.

Schedule of events for Song Hong 2016

Time Activity
Saturday 10th  
12:00pm – 16:00pm Race kit collection at Ciputra Club
12:00pm – 15:00pm Registration help desk open
   
Sunday 11th  
06:30 Pre-race build-up
07:30 All runners at Ciputra Club
08:00 Half marathon start
08:05 10km race start
08:10 5km race start
10:30 (approx.) Kids fun run
11:00 Prize-giving ceremony
   

 

Tiếng Việt

Giải chạy Sông Hồng 2016 sẽ diễn ra vào cuối tuần này tại Ciputra Club Hà Nội. Hãy đọc và lưu ý những thông tin QUAN TRỌNG về giải chạy sau đây:

THỨ BẢY, Ngày 10:

– Bạn cần đến lấy túi tham dự vào Chủ Nhật, ngày 11/12 tại Ciputra Club, thuộc Khu Đô Thị Ciputra từ 12:00 đến 16:00. Đây là bản đồ chỉ dẫn đến Ciputra Club. Khi bạn đến Khu Đô Thị Ciputra, hãy theo biển chỉ dẫn đến Ciputra Club. Ciputra Club sẽ có khu đỗ xe ngầm cho ô tô và xe máy.

Chúng tôi sẽ không phát Race Kit vào buổi sáng của cuộc thi. Nếu bạn không thể đích thân đến lấy, bạn có thể uỷ thác người thân hoặc bạn bè đến lấy race kit vào ngày thứ Bảy – nhưng họ cần mang theo số đăng kí hoặc số biên nhận mà bạn nhận được khi bạn đăng kí giải.

– Túi race kit của bạn sẽ bao gồm số báo danh, và nếu bạn đăng kí cự ly 10km và half marathon (21km), túi cũng sẽ bao gồm áo phông miễn phí cho bạn.

– Nếu bạn đã đăng kí mua áo, áo phông sẽ được bao gồm trong race kit của bạn. Nếu bạn chưa trả tiền trước cho áo, khi bạn đến nhận race kit, bạn sẽ cần trả tiền cho áo đó.

– Ban tổ chức sẽ có một bàn đăng kí và trợ giúp tại Ciputra Club từ 12:00 trưa – 15:00 thứ Bảy, ngày 10/12 để giải quyết vấn đề đăng kí mà các bạn gặp phải.

NGÀY CHẠY

– Giải chạy sẽ bắt đầu và kết thúc tại Ciputra Club.

– Ciputra Club có bãi gửi xe ngầm cho ô tô và xe máy.

– Các cự ly sẽ bắt đầu vào lúc 08:00 (half marathon), 08:05 (10km), và 08:10 (5km) ngày Chủ Nhật, 11/12. Hãy đến trước 7:30 sáng để giảy chạy có sự chuẩn bị tốt nhất.

– Giải Kids Fun Run (chạy vui cho trẻ em) sẽ bắt đầu khi tất cả những cự li khác đã kết thúc (khoảng 10:30 hoặc 11:00 sáng).

– Mọi cự li cần kết thúc vào 11:00 sáng.

– Có chỗ gửi đồ tại quầy lễ tân của Ciputra Club. KHÔNG GỬI VẬT DỤNG CÓ GIÁ TRỊ. Ciputra và RRR sẽ không chịu trách nhiệm cho đồ vật mất hay thất lạc. Hãy dùng túi race kit miễn phí của bạn để gửi đồ.

– Bạn có thể mua cà phê, trà, thức uống lạnh, hoa quả, đồ ăn nóng, lạnh và đồ ăn nhẹ từ Oasis Deli.

– Ciputra Club cung cấp chỗ thay đồ và phòng tắm cho tất cả người tham dự.

– Xin lưu ý rằng trong suốt quá trình tham dự, bạn là khách của Ciputra và bạn cần tuân theo những chỉ dẫn của nhân viên và bảo vệ của Ciputra. Cả Ciputra và Hanoi Red River Runners sẽ không chịu trách nhiệm cho bất cứ chấn thương của bạn, đồ lạc mất hay thất lạc trước, trong, và sau cuộc thi.

– Nếu cuộc thi bị huỷ vì những lý do không thể tránh, việc hoàn tiền sẽ không được đảm bảo.

– Học bản đồ của cuộc chạy là trách nhiệm của bạn. Bạn có thể xem bản đồ tại websiteFacebook của giải. Tình nguyện viên sẵn sàng giúp đỡ bạn, ngoài ra cũng sẽ có biển và mũi tên chỉ dẫn, nhưng chúng tôi khuyên bạn vẫn nên đọc và hiểu tuyến đường chạy. Ban tổ chức sẽ có mặt ở Ciputra Club vào chiều thứ Bảy để giải đáp câu hỏi của bạn.

– Nước uống sẽ được phát cho người tham dự tại hai điểm phát nước trên đường đi – hãy tham khảo bản đồ để biết thêm chi tiết. Hãy mang theo nước dự trữ theo người khi cần. Tại đích đến cũng sẽ có nước uống và Pocari Sweat cho bạn. Những người tham gia cự li 5km sẽ không dừng tại điểm phát nước.

– Người tham gia chịu trách nhiệm trước mọi rủi ro. Cuộc thi diễn ra trên tuyến đường công cộng có giao thông lưu hành. Hãy làm theo chỉ dẫn của bảo vệ, công an, và tình nguyện viên nhằm tránh việc cản trở giao thông. Người tham gia không được ưu tiên hay nhường đường.

– Thời gian chạy được tính bằng ứng dụng Webscorer và tình nguyện viên, vì vậy thời gian có thể không bảo đảm. Hãy tự bấm thời gian chạy của bạn để tránh lỗi. Số báo danh của bạn cần được đính rõ trên áo khi bạn cán đích, nếu không chúng tôi sẽ không thể ghi thời gian của bạn. Xin đừng khiến tình nguyện viên bấm giờ phân tâm. Thời gian chạy sẽ được đăng lên trang web của chúng tôi sau khi giải chạy đã kết thúc và bạn sẽ nhận được email thông báo cùng đường link.

Chúng tôi chúc các bạn thật nhiều may mắn trong giải chạy năm nay!

Lịch chi tiết Sông Hồng 2016

Thời gian Hoạt động Địa điểm
Thứ Bảy, ngày 10
12:00 – 16:00 Lấy race kit tại Ciputra Club  
12:00 –­ 15:00 Bàn đăng kí và trợ giúp làm việc  
     
Chủ Nhật, ngày 11
06:30 Bắt đầu tập trung Ciputra Club
07:30 Tất cả người tham gia có mặt
08:00 Cự ly Half marathon bắt đầu
08:05 Cự ly 10km bắt đầu
08:10 Cự ly 5km bắt đầu
10:30 (approx.) Giải chạy vui của trẻ em
11:00 Trao giải

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment